.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پنتاگون: درباره تهدیدات ایران در منطقه با مقامات اسرائیل رایزنی کردم
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رئیس پنتاگون: درباره تهدیدات ایران در منطقه با مقامات اسرائیل رایزنی کردم

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «با همتای اسرائیلی خود درباره حمله مستمر برای شکست حماس و همچنین اهداف و مراحل آن و حمایت از غیرنظامیان گفتگو کردم».

 

آستین اضافه کرد: با همتای اسرائیلی خود بر تهدیداتی که ایران در منطقه از آن حمایت می‌کند تمرکز کرده و بر پایبندی مشترک خود برای مقابله با این تجاوز تاکید کردیم.

 

آستین همچون دیگر بسیاری از متحدان آمریکا از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود حمایت کرده، ولی به ظاهر در خصوص وضعیت اسفبار غیرنظامیان در غزه با تشدید حملات صهیونیست‌ها انتقاد کرده است.

 

پیشتر رئیس ستاد نیرو‌های مسلح ایالات متحده در سفربه تل آویو به خبرنگاران گفت که رئیس پنتاگون درباره برنامه‌ریزی تل‌آویو برای انتقال به سوی مرحله بعدی جنگ، با رهبران ارشد رژیم صهیونیستی از جمله نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو و وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت گفتگو می‌کند.

 

وی تصریح کرد: آن‌چه امروز در خصوص عملیات زمینی فشرده به همراه حملات هوایی شاهد هستید، تا ابد ادامه ندارد و یک مرحله از یک مبارزه است.

 

مدیر برنامه مطالعات نظامی و امنیتی مؤسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن مایکل آیزنشتاد گفته است که به نظر می‌رسد که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در خصوص انتقال نهایی به مرحله بعدی کارزار نظامی اسرائیل به توافق رسیده‌اند، اما واشنگتن تمایل دارد هرچه سریع‌تر این انتقال نبرد به مرحله‌ای دیگر رخ دهد و اسرائیل می‌گوید که به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

او گفت: «توافق اساسی... درباره لزوم انتقال به سوی یک رویکرد هدفمندتر صورت گرفته است، اما اختلافاتی در خصوص زمانبندی وجود دارد».

 

با این‌حال هفته گذشته، نتانیاهو به مشاور امنیت ملی ایالات متحده که به تل‌آویو سفر کرده بود گفت که «تا پیروزی قطعی» به مبارزه ادامه خواهند داد. گالانت نیز گفته بود که جنگ «بیش از چند ماه ادامه خواهد داشت».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.044 seconds.